Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Zasady akceptowania kp

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Blaise Henderson
Opiekunka Gryffindoru
Blaise Henderson


Różdżka : Giętka, 7 cali, ostrokrzew, włos z głowy Wili.
Posada : Nauczycielka Zaklęc
Wygląd : Brązowe, długie włosy, przenikliwe, niebieskie oczy, zgrabna sylwetka.
Liczba postów : 125
Join date : 15/01/2011

Zasady akceptowania kp Empty
PisanieTemat: Zasady akceptowania kp   Zasady akceptowania kp EmptyPią Mar 04, 2011 11:09 pm

No więc tak :
1. Brak emotikonek w kp.
2. Opisy i w ogóle.
3. Jak kp krótka od razu Hufiec, jak długa i charakter odpowiedni to nawet Rav, Gryf bądź Slyth.
4. W Ravenclaw są ludzie mądrzy.
5. Slytherin - źli.
6. Gryfindor - ci z dobrą kp, ale nie pasują ani do Rav, ani do Slyth.
7. Avatar zgodny z opisem.
8. Różdżkę losujemy po prostu. Dotykamy palcem ekranu i jeździmy po tym temacie, w którym są różdżki..
9. 11 lat - I klasa
12 lat - II klasa
13 lat - III klasa
14 lat - IV klasa
15 lat - V klasa
16 blat - VI klasa
17 lat - VII klasa.
10. Jak przydzielamy kogoś do domu, to zważmy też na to, w którym domie ile jest ludzi.. Jak będzie tak, że w Slyth jest 10, w Rav 10, w Gryf 10, a w Huf 8 to nawet jeśli ma zły charakter to dajemy do Huf.. Żeby była równowaga..
11. Jak mi się coś przypomni to dopiszę, ewentualnie wy dopiszcie...
Powrót do góry Go down
http://azure.my-goo.com
Megan Cross
Prefekt Ravenclawu
Megan Cross


Dom : Ravenclaw
Różdżka : normalna, 7 cali, wiśnia, pióro feniksa
Liczba postów : 156
Join date : 15/01/2011
Age : 29
Skąd : Anglia

Zasady akceptowania kp Empty
PisanieTemat: Re: Zasady akceptowania kp   Zasady akceptowania kp EmptyPią Mar 04, 2011 11:36 pm

- Jeśli np. w jednym domu jest 10 osób i wszyscy piszą i się udzielają a w drugim jest 15, ale pisze pięć to trzeba sprawę rozpatrzeć dłuuużej
- Na avatarze musi być widoczna twarz
- nie mogą być napisane żadne posty przed akceptacją, bo będzie ostrzeżenie. No ewentualnie przymkniemy oko, jak użytkownik nie wejdzie do fabuły, ale też tak średnio..
- Nie może być błędów takich jak: bede, isc, kupic, ( rower ), coś tam, coś tam . Coś tam coś tam.Coś tam

To takie co mi się nasunęły..xdd
Powrót do góry Go down
http://www.hogwart.forumeiros.com
 
Zasady akceptowania kp
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zasady Gry

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Początek :: Starocie z dawnego hoga-
Skocz do: