Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Regulamin forum!

Go down 
AutorWiadomość
Megan Cross
Prefekt Ravenclawu
Megan Cross


Dom : Ravenclaw
Różdżka : normalna, 7 cali, wiśnia, pióro feniksa
Liczba postów : 156
Join date : 15/01/2011
Age : 29
Skąd : Anglia

Regulamin forum! Empty
PisanieTemat: Regulamin forum!   Regulamin forum! EmptySro Sty 19, 2011 10:24 pm

Nie zapoznanie się z regulaminem nie upoważnia do nieprzestrzegania go!

1. Konto
1. Nazwa użytkownika musi być dwuczłonowa. (imię/imiona i nazwisko)
2. Po założeniu konta tworzymy kartę postaci. (wzór kp dla uczniów i dla nauczycieli)
3. Karta postaci nie może zawierać emotikonów.
4. Po zaakceptowaniu karty postaci przez osobę do tego upoważnioną można pisać posty fabularne.
5. Prosimy o szanowanie innych użytkowników.
6. Avatar nie może być większy niż 250x350. Prosimy aby avatart były pionowe. Pamiętaj, że avatar ma być w formie zdjęcia jednej osoby.
7. Użytkownik może wystąpić z prośbą do Administracji o zostanie animagiem, pół wilą etc. Tego typu prośby prosimy przysyłać w wiadomości prywatnej.
8. Multikonta - 2 lub więcej kont posiadanych przez jednego gracza - są dozwolone pod warunkiem, że wszystkie będą aktywne i najpierw wystąpi się z prośbą o posiadanie takowego do Administracji.
9. Gdy karta postaci zostanie zaakceptowana mamy MIESIĄC na wejście do fabuły. Osoby, które w ciągu miesiąca nie napiszą swojego pierwszego posta, dostaną upomnienie. Każdy następny tydzień to kolejne upomnienie. A pamiętajmy, że 3 upomnienia = ostrzeżenie.

2.Posty
1. Posty fabularne muszą mieć minimum 3 linijki tekstu, jednak wiadomo, że im dłuższe, tym lepiej i ciekawiej się nam wszystkim pisze.
2. Staramy się aby posty były możliwie długie i czytelne.
3. Przestrzegamy poprawnej pisowni. (polecamy zainstalowanie przeglądarki sprawdzającej pisownie)
4. Posty fabularne nie mogą zawierać emotikonów.
5. Prosimy o pisanie na temat. Off topic nie jest mile widziany w fabule.
7. Czytamy posty napisane ostatnio, aby uniknąć nieporozumień związanych z wykluczeniem innego użytkownika z rozmowy.
8. Pamiętamy, że postać nie jest wszechwiedząca. Nie możemy wiedzieć co dzieje się gdzieś, gdzie nas nie ma.
11. Akcje nadzoruje Mistrz Gry, który w fabule może wszystko.
12. "Double posting" (pisanie dwóch postów pod sobą) jest zabronione. Nie tyczy się postów opisujących otoczenie.
13. Pisanie w dwóch, lub więcej ilości miejsc jednocześnie jest dozwolone, jednak pamiętajmy, że akcja toczy się w innym czasie.


3.Forum
1. Zabronione jest używanie przekleństw na forum. (tyczy się również ChatBox'u)
2. Zabrania się umieszczania treści pornograficznych na forum. Dostęp tu mają również dzieci! Nie zapominajmy o tym.
3. Wszelkiego rodzaju zastrzeżenia prosimy zgłaszać do Administracji
4. Reklamowanie swoich stron jest możliwe tylko w profilu.
5. Wszelkie przewinienia będą karane upomnieniem/ostrzeżeniem/banem w zależności od wielkości przewinienia.
6. Administrator - też człowiek. Czasem może podły.. ale człowiek, któremu także zdarza się popełniać błędy. Jeśli je widzisz zgłoś je. To naprawdę ułatwi nam pracę.
7. Jeśli masz jakieś propozycje, by wzbogacić nasze forum bardzo proszę. Na forum jest dział Wasze Pomysły gdzie możesz bez krępacji dzielić się z nami swoimi pomysłami.


4.Lekcje
1. Nauczyciele lekcje zapowiadają dzień przed ich rozpoczęciem.
2. W tym samym czasie mogą odbywać się 2 lekcje, a na jeden dzień może być zapowiedziana tylko jedna.
3. Lekcje muszą się odbywać w godzinach popołudniowych. Od 16.00 do 20.00.
4. Każdy uczeń musi być na przynajmniej 3 lekcjach z danego przedmiotu w jednym semestrze. W razie nie stawienia się na lekcjach, nauczyciel może złożyć skargę do dyrektora szkoły. Odpowiedzialne za to organy rozwiążą problem ewentualnym ukaraniem ucznia, bądź odjęciem punktów.


5.Mistrz Gry
1. MG może sterować akcją.
2. MG decyduje czy dane zaklęcie bądź eliksir zadziała i w jaki sposób to się stanie.
3. MG sędziuje wszystkie walki, pojedynki etc.
4. MG jest bezstronny.
5. Nabór na MG jest przeprowadzany przez Administrację. Liczy się kreatywność i pomysłowość danej osoby.
6. MG nie musi przestrzegać regulaminu forum.


Dwie złote zasady
1. Administrator ma zawsze rację.
2. Nawet gdy jej nie ma, patrz punkt 1.
Powrót do góry Go down
http://www.hogwart.forumeiros.com
 
Regulamin forum!
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin Prefektów domów
» Regulamin Nauczycieli i Opiekunów domu

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Początek :: Regulamin-
Skocz do: